වාදයකට නම් දිනා ඇති බස්නාහිර නගරයක ප්රධාන රාජ්ය ආයතනයක නිලධාරිනියන් දෙදෙනකු අතර ඇති වූ ගැටුමකදී මහජනතාව බලා සිටියදීම නිලධාරිනියක් අනෙක් නිලධාරිනියට සෙරප්පු පහරක් ගැසූ බව වාර්තා වේ.
සෙසු සේවකයන් මැදි වී දෙදෙනා වෙන් නොකළේ නම් එක් නිලධාරිනියක් තුවාල ලබා රෝහල්ගත කරන තත්ත්වයට ගැටුම බරපතළ වීමට ඉඩ තිබූ බව සිද්ධිය දුටුවෝ පවසති.
මෙම සිද්ධිය වන අවස්ථාවේදී 50කට ආසන්න එම නගරයේ ජනතාවක් පරිශ්රයේ රැුඳී සිටි බව වාර්තා වේ. ඒ පැත්තේ ප්රධාන පුරවැසියාද ඒ සිද්ධිය දැක්කලූ.
දෙන්නා අතර ගැටුම ගාලූ පාර දක්වා ඇසුණු බවද ගැහැණුන් අතර ගැටුම්වලට හේතුව වන සාම්ප්රදායික වස්තුවක් මෙම ගැටුමටද හේතු වී ඇති බව එම ආයතනයේ සේවකයෝ පවසති.
මින් එක් නිලධාරිනියක් අත යට ගනුදෙනුවලට ප්රසිද්ධියක් උසුලන බවත් සේවා ගැනීමට පැමිණෙන ප්රදේශයේ ජනතාව දැඩි අපහසුතාවට පත්කරන බවත් තතු දන්නෝ පවසති.
මුදල් නොගෙවා කොත්තු කෑමට එන පොලිස් රාලහාමිලාට අපූරු පොලිස් කොත්තුවක් දෙන ආපනශාලා හිමියකු පිළිබඳ කතාවක් දකුණේ නගරයකින් අසන්නට ලැබේ.
දියණියගේ යැයි කියා අම්මාගේ හදහන ඉදිරිපත් කොට දුව දීග දීමට තැත් කළ පුවතක් වයඹ හා මධ්යම අතරට අයත් මායිම් ගම්මානයකින් අසන්නට ලැබුණි.
වයෝවෘද්ධ හිමි නමට ඇප උපස්ථානය කරනවා යයි මුහුණු පොතේ දමමින් විහාරස්ථානය සූරා කෑ ප්රාදේශීය සභා මන්ත්රීවරයකුට එම විහාරස්ථානයේ පස් පෑගීමත් තහනම් කෙරු
තම පුතුට කටයුත්තක් කතා කරන්නට නෑගම් ගිය පියකු පදම වැඩිවී අනාගත ලේලියගේ මව සමග අනග රැඟුම් පාන්නට ගොස් පුතුගේ කසාදයට ද කණකොකා හැඬූ බව කියන පුවතකි.
මිතුරියකුගේ නිවසේ පැවැති පින්කමක් සඳහා සහභාගීවීමට යාමේදී සීනි වෙනුවට යූරියා කිලෝ දෙකක් රැගෙන ගිය කාන්තාවක පිළිබඳව දකුණු පළාතේ ගම්මානයකින් වාර්තා ව
මුහුණු පොතෙන් හඳුනා ගත් පෙම්වතා නිවෙසට ගෙන්වාගත් කාන්තාවකට මුහුණ දීමට සිදුවූ අපූරු සිදුවීමක් දකුණු පළාතේ ග්රාමීය ප්රදේශයකින් වාර්තාවේ.
Amrak වෛද්ය විද්යා අධ්යාපන ආයතනය, බර්මින්හැම් සිටි විශ්ව විද්යාලය සමග අත්වැල් බැඳගනී!
ශ්රී ලාංකීය ජනතා විශ්වාසය දිනූ කීර්තිමත් ව්යාපාර සමූහයක් වන සී. ඩබ්ලිව්. මැකී පීඑල්සී විසින් සමුද්ර දුෂණය වැළැක්වීමේ සය වැදෑරුම් තිරසර ආකෘතියේ එක
ඉන්දියාව නිදහසේ 75 වන සංවත්සරය සමරන මෙම අවස්ථාවේදී ශ්රී ලංකාවේ මාගේ සහෝදර සහෝදරියන්ට උණුසුම් සුභාශිංසන පිරිනමමි. ශ්රී ලංකාව ද නිදහසේ 75 වන වසරෙහි පසුව
බහින්බස් වී රජයේ නිලධාරිනියක් නිලධාරිනියකට සෙරෙප්පුවෙන් ගහලා
තේජාන්විත Monday, 30 June 2014 09:16 AM
අපරාදේ බේරුවේ දෙන්නටම මස ගානක් ඉස්පිරිතාලේ ඉන්න ගහගන්න අරින්න තිබ්බේ . (දී)
හෂාන්-මෙල්බෝර්න් Saturday, 28 June 2014 09:35 AM
පානදුරා වාදයද? (නදී)
දිලි Saturday, 28 June 2014 12:57 PM
රජයේ ආයතන වල කාන්තාවන්ගේ පුදුම ගනකමක් තියෙන්නේ . වැඩක් කරගන්න ගියාම මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නේ නැහැ . (දී)
ශාන්ති Saturday, 28 June 2014 01:10 PM
මොකක්ද අනේ මේ හැමෝම කියන පානදුරා වාදය අපටත් ටිකක් පැහැදිලි කරන්නකෝ (දී)
රවිඳු Saturday, 28 June 2014 02:22 PM
ශාන්ති ඔබ මොන්ටිසෝරියෙන් එහාට ඉගෙන ගෙන නැද්ද? පොතක් පත්තරයක් ජීවිතේට කියවල නැහැ වගෙයි පෙන්නේ. (දී)
චමින්ද Saturday, 28 June 2014 05:09 PM
ශාන්ති, මේකට හේතුව වුනේ "ඉතිහාසය" නමැති විෂය ඉස්කෝලවලින් අතුගා දැමීමයි. දැන් ඉතින් ගිය නුවන ඇතුන් ලවාවත් අද්දවන්න බැරි වේවි.අදම ගිහින් පුස්තකාලයකින් මිගට්ටුවත්තේ ගුණානන්ද හාමුදුරුවන්ගේ " පානදුරා වාදය " පොත කියවන්න. (දී)
ශ්රී ගැමුණු Saturday, 28 June 2014 05:29 PM
ශාන්ති නානවා නේද ? ගම නුවරද. (දී)
ශාන්ති Saturday, 28 June 2014 06:02 PM
අඩුම ගානේ මට මොන්ටි සොරියටවත් යන්ඩ බැරි උනා රවිදු (දී)
අජිත් අල්විස් Saturday, 28 June 2014 06:20 PM
වාදේ දුරදිග ගිහිල්ල (දී)
සිරා Saturday, 28 June 2014 09:21 PM
රවිදු පරිස්සමින් සෙරප්පු වලින් කන්න වෙයි. (දී)
චාන්දී Sunday, 29 June 2014 07:41 AM
ඉවසීම 0 ඒ නිසා තමයි ඔහොම වෙන්නේ (දී)
නෙලුම් Sunday, 29 June 2014 08:07 AM
ශාන්තියට දොස් කියලා වැඩක් නැහැ . කලකට පෙර සමාජ අධ්යනය විෂය මාලාවේ තිබුන ඉතිහාස කොටස අයින් කළා . සමහරවිට ශාන්ති පාසලේ ඉන්න ඇත්තේ ඒ කාලයේ වෙන්න ඇති. (දී)
රවින්ද්ර Sunday, 29 June 2014 12:12 PM
මාරු වැඩේ බලන් ඉන්න කට්ටියටයි සතුටු (දී)
පහන්දි Monday, 30 June 2014 06:15 AM
බුදු රත්තරන් සමදරා අක්කේ හිටියා ඇති දැන් එන්න (දී)
නිහාල් Saturday, 28 June 2014 09:14 AM
ඇයි පානදුරාවාදය (නදී)
ඉංග්රීසි පන්තිය Monday, 30 June 2014 10:04 AM
මේක ඇවිල්ල අපේ රටේ මුළු සමාජ ක්රමයේම පිරිහීමක් ආගමික නායකයින් දේශපාලකයින් පාසැල කැම්පස් මේවට වග කිවයුතුයි (දී)
තුෂාරි Monday, 30 June 2014 11:07 AM
කාන්තාවන්ටත් එක්ක ලැජ්ජාවක් (දී)
පහන්දී Monday, 30 June 2014 11:48 AM
පහන්දී කියල බොරුවට මගේ නමින් අදහස් ලිව්වට, කමක් නැහැ මොකද මං දන්නවා මෙතන වෙච්ච හැමදෙයක්ම. දැන් සභාවට මුහුණ දෙන්න බැරි නිසානේ ඔහොම කරන්නේ. (නදී)
සෝමතිලක Monday, 30 June 2014 05:43 PM
ඇති ඔයින් ගියා ගැහැණු ගැහැණු රණ්ඩු වෙනකොට බලන් ඉන්න ටිකක් විතර ලැජ්ජයි (දී)
ඉසුරන්දි Tuesday, 01 July 2014 09:55 AM
කොහොමත් ඔහොම තැන්වල රාජකාරියට වඩා ඕපාදුප වලට තමයි මුල් තැන. පොඩ්ඩ එහා මෙහා වෙද්දී මරාගන්නවා (නදී)
තිස්ස Tuesday, 01 July 2014 03:27 PM
කාන්තාවන්ගේ ප්රශ්න වලට පිරිමි අපි සම්භන්ද වෙන්නේ නැහැ (දී)
රූපවතී Tuesday, 01 July 2014 03:27 PM
රත්තරන් සමදරා අක්කට බනින්න එපා චන්දි, ඔයානෙ දැන් නම වෙනස් කරගෙන තියෙන්නේ පහන්දි කියලා, මුහුණ දෙන්න බැහැ නේද නංගි? (දී)
අමල් Tuesday, 01 July 2014 05:17 PM
මොනවද මේ සිද්ධ වෙන්නේ? මට නම් තේරෙන්නේ නැහැ. කොහොම වුණත් බවලතුන්ගේ ප්රශ්න තිබෙන තැන් වලින් කකුල් දෙකට වැඳලා දුවන එකම හොඳයි. (නි)
රවිඳු Tuesday, 01 July 2014 05:38 PM
මොනවා වුණත් ශාන්ති අක්කා නොදන්නා එක පිළිගත් එකත් ලොකු දෙයක්. (නි)
චන්දි Tuesday, 01 July 2014 11:34 PM
මොකද දිසා, රූපාගේ නමින් ලියන්නේ? ඔයාගේ නමින් ලියන්න. (නි)
චන්දි Tuesday, 01 July 2014 11:42 PM
මැද පෙරදිග සිට දරුවන්ගේ අනාගතය වෙනුවෙන් ලොකු සටනක් කරන අපි මෙම පුවත්පත කියවා අදහස් ලියා ලොකු වින්දනයක් ලබනවා. නමුත් සර්පයින් වැනි අය මෙහි ඇති සතුට නැති කිරීමට අදහස් පළකරනවා (නි)
බිනලි Wednesday, 02 July 2014 11:47 AM
කෙහෙවලු පටලවා ගැනීම රාජ්ය අංශයේ කොහොමත් තිබෙන දෙයක්. (දී)
නිල් රණසිංහ Wednesday, 02 July 2014 01:02 PM
බලන්න දැන් මෙතන කමෙන්ට්ස් වලට යන වාදේ. ඕකනේ අපිට වෙලා තියෙන්නේ. (දී)
ජගත් Friday, 27 June 2014 03:34 PM
පානදුරාවාදයක් ගැන මෑත ශ්රී ලංකා ඉතිහාසයේ තියෙනවා සෑම්.(දී)
ජයන්ත Friday, 27 June 2014 09:57 AM
දැන් දිගටම සිදු වෙන්නේ රජය සහ රාජ්ය සේවය අපකීර්තියට පත් වෙන දේවල් තමා. එහෙන් ඇමතිවරු මහා ඇමතිවරු පාසල් උත්සව වල බැන ගන්නවා. අනෙක් පසින් රාජ්ය සේවයේ බවලතුන් කෙහෙවලු පටලවාගෙන . (දී)
ජනක Friday, 27 June 2014 10:00 AM
ඉවසීමක් නැති කම (දී)
නිහාල් Friday, 27 June 2014 10:02 AM
සම්ප්රදායික වස්තුව කියනකොට සිහියට නැගෙන්නේ අපේ නැන්දම්මයි!. (දී)
කුමුදු Friday, 27 June 2014 10:41 AM
නියමෙට තියෙන්න ඇති (දී)
දමයන්ත Friday, 27 June 2014 11:15 AM
ගහන්න ඇත්තේ එහෙනං සුවර් එකට අතයට ගනු දෙනු කරන කෙනා. (නදී)
සෑම් Friday, 27 June 2014 11:44 AM
වාදයට නම් ඇති බස්නාහිර නගරයක් ගැන නම් මම මේ ඇහුවාමයි. (ස)
අනූ Friday, 27 June 2014 11:45 AM
අපේ රටේ මිනිස්සු එකිනෙකාට ගෞරව කරන්නෙම නෑ. (ස)
ලලිත් - Friday, 27 June 2014 12:22 PM
අනේ ද කියන්නේ ?? ඔහොම හොදද ?? (දී)
ජෙහාන් Friday, 27 June 2014 12:31 PM
බෙදා ගන්න බැරි වුන සම්ප්රදායික වස්තුව කිව්වේ, ....තලත්තානි ආයතන ප්රධානියෙක් වත්ද ? (නදී)
ජෙහාන් Friday, 27 June 2014 02:17 PM
බෙදා ගන්න බැරි සම්ප්රදායික වස්තුවක් කිව්වේ , තලත්තානි ආයතන ප්රධානියෙක් වත්ද ? (නදී)
ජෙහාන් Friday, 27 June 2014 03:14 PM
සම්ප්රදායික වස්තුවක් යනු තලත්තානි ප්රධානියෙක් වත්ද ? (නදී)
චාන්දනී Friday, 27 June 2014 03:18 PM
වාදයකට ප්රසිද්ධ ඉතින් පානදුරාවාදය පැවති පානදුර ඇරෙන්න වෙන ප්රදේශයක් නම් සිහි වෙන්නේ නැහැ. (නදී)
පද්මේන් Friday, 27 June 2014 03:34 PM
අයියෝ සෑම් පානදුරාවාදය දන්නේ නැද්ද. (දී)
හේමචන්ද්ර Friday, 27 June 2014 09:52 AM
මේවා ලෝකේ හිනස්සවන වැඩ (දී)
අමිල Friday, 27 June 2014 03:42 PM
සෑම් පානදුර වාදය ගැන අහලම නැද්ද (දී)
ගාමිණී - සිරි Friday, 27 June 2014 04:16 PM
සෑම් මල්ලී ..වාදයකට නම් ඇති නගරයක වාදය නම් පානදුරා වාදයයි.i ..පානදුර..පානදුර ! (නදී)
සුසිලා Friday, 27 June 2014 04:47 PM
මිනිස්සු ඉස්සරත් ඔහොම තමයි ගණන් ගන්න එපා (දී)
පුරවැසියා Friday, 27 June 2014 04:59 PM
පානදුරා වාදය. (දී)
රංජන් Friday, 27 June 2014 06:34 PM
පානදුරය පානදුරා වාදය නිසා ප්රසිද්ධ වුනේ. (නදී)
සමන්ති Friday, 27 June 2014 07:10 PM
ඇයි.පානදුරා වාදය (දී)
අතුල Friday, 27 June 2014 07:54 PM
වාදයට නම තියෙන්නේ පානදුරේනේ. (නදී)
රාමා Saturday, 28 June 2014 02:12 AM
ඔය කියන්නේ පානදුර වාදය ගැන වෙන්න ඇති(දී)
කාරි Saturday, 28 June 2014 08:07 AM
පානදුරේ නේද ? (නදී)
අජිත් කරුණාරත්න ලියනගේ Saturday, 28 June 2014 08:13 AM
මොට්ට රාල ඕකත් දන්නේ නැද්ද? මිගෙට්ටුවත්තේ ගුණානන්ද හිමියන්ගේ " පානදුරා වාදය" (නදී)
චමින්ද Saturday, 28 June 2014 08:15 AM
මම නම් වාදයට ප්රසිද්ධ ගමක් ගැන දන්නේ පානදුරේ ගැන විතරයි.ඒ පානදුරා වාදය නිසා. (ස)
ටෙනිසන් Saturday, 28 June 2014 08:18 AM
සෑම් ලාංකිකයෙක්ද ? රටේ සමහර ප්රශ්න වලට හේතුවත් ඉතිහාසය නොදත් කම . (ස)