වේලාව උදේ අටට පමණය. බසයක් පැමිණෙන තුරු බස් නැවතුමකට වී බලා සිටි මගියෙකි. ටික වේලාවකින් පෞද්ගලික මගී ප්රවාහන සේවයට අයත් බසයක් පැමිණියත් පෙරකී මගියා එයට ගොඩවූයේ නැත. ඔහුගේ අධිෂ්ඨානය වූයේ නව වසරේ සිටවත් ලංගම බසයක ගමන් කර, එය වැටී ඇති ප්රපාතයෙන් ගොඩ ගැනීම සඳහා දශමයකින් හෝ දායක වීමය. විනාඩි විස්සකින් පමණ නැවතත් පෞද්ගලික බසයක් ඈතින් පැමිණෙනු දක්නට ලැබිණි.
ඊට මදක් පිටුපසින් ලංගම බසයක් ද මගියාට දිස්විය. පෞද්ගලික බසය ප්රථමයෙන් බස්නැවතුමේ නවත්වන ලද අතර, පෙරකී මගියා හරුණු විට අනෙක් මගීහු එයට ගොඩවූහ. බසය පිටත්වන විටම ලංගම බසය ද බස් නැවතුමට ළඟාවිය. එහි ආසන කිහිපයක්ම හිස්ව පැවතුනි. මගියා වහාම අත දිගු කරමින් ලංගම බසයට නවත්වන ලෙසට සංඥා කළේය. අවාසනාවකි. ලංගම බසය නොනවත්වමින් පෞද්ගලික බසය පිටුපසින් ධාවනය වන්නට වූයේ නළාවද හඬවමිනි.
මදැයි ලංගමට ලාබ කරන්නට ගියා යැයි තමාටම කියා ගනිමින් මගියා කිලෝමීටර් එක හමාරක් පමණ දුර පයින්ම ගමන් කරන්නට විය. මෙය කොළඹ නගරයේ දී සිදුවූවකි.
මුදල් නොගෙවා කොත්තු කෑමට එන පොලිස් රාලහාමිලාට අපූරු පොලිස් කොත්තුවක් දෙන ආපනශාලා හිමියකු පිළිබඳ කතාවක් දකුණේ නගරයකින් අසන්නට ලැබේ.
දියණියගේ යැයි කියා අම්මාගේ හදහන ඉදිරිපත් කොට දුව දීග දීමට තැත් කළ පුවතක් වයඹ හා මධ්යම අතරට අයත් මායිම් ගම්මානයකින් අසන්නට ලැබුණි.
වයෝවෘද්ධ හිමි නමට ඇප උපස්ථානය කරනවා යයි මුහුණු පොතේ දමමින් විහාරස්ථානය සූරා කෑ ප්රාදේශීය සභා මන්ත්රීවරයකුට එම විහාරස්ථානයේ පස් පෑගීමත් තහනම් කෙරු
තම පුතුට කටයුත්තක් කතා කරන්නට නෑගම් ගිය පියකු පදම වැඩිවී අනාගත ලේලියගේ මව සමග අනග රැඟුම් පාන්නට ගොස් පුතුගේ කසාදයට ද කණකොකා හැඬූ බව කියන පුවතකි.
මිතුරියකුගේ නිවසේ පැවැති පින්කමක් සඳහා සහභාගීවීමට යාමේදී සීනි වෙනුවට යූරියා කිලෝ දෙකක් රැගෙන ගිය කාන්තාවක පිළිබඳව දකුණු පළාතේ ගම්මානයකින් වාර්තා ව
මුහුණු පොතෙන් හඳුනා ගත් පෙම්වතා නිවෙසට ගෙන්වාගත් කාන්තාවකට මුහුණ දීමට සිදුවූ අපූරු සිදුවීමක් දකුණු පළාතේ ග්රාමීය ප්රදේශයකින් වාර්තාවේ.
Amrak වෛද්ය විද්යා අධ්යාපන ආයතනය, බර්මින්හැම් සිටි විශ්ව විද්යාලය සමග අත්වැල් බැඳගනී!
ශ්රී ලාංකීය ජනතා විශ්වාසය දිනූ කීර්තිමත් ව්යාපාර සමූහයක් වන සී. ඩබ්ලිව්. මැකී පීඑල්සී විසින් සමුද්ර දුෂණය වැළැක්වීමේ සය වැදෑරුම් තිරසර ආකෘතියේ එක
ඉන්දියාව නිදහසේ 75 වන සංවත්සරය සමරන මෙම අවස්ථාවේදී ශ්රී ලංකාවේ මාගේ සහෝදර සහෝදරියන්ට උණුසුම් සුභාශිංසන පිරිනමමි. ශ්රී ලංකාව ද නිදහසේ 75 වන වසරෙහි පසුව
ලංගම නංවන්න ගොස් බස් නැතුව පයින් ඇවිත්
චන්දිමාල් Thursday, 17 January 2013 04:37 PM
අනේ මන්ද කොහොම ගොඩ ගන්නද කියලා..!(නු)
අජිත් කරුණාරත්න Tuesday, 22 January 2013 05:29 PM
ලංගම මගම කළා.. මගම ලංගම කලා මොනවා කළත් ලංගමත් මග අපිත් මග..!(නු)
චන්දන Monday, 21 January 2013 08:14 PM
ලංගම දිනේවා (අ)
සමන් Friday, 18 January 2013 02:59 PM
චින්තන , කොහොම කරත් ඔය දෙගොල්ලොන්ටම පඩි හම්බෙනවනේ (ස)
හේමාල් Friday, 18 January 2013 12:32 PM
ඔය වාගේ රියදුරෝ කීපදෙනෙක් ඇරුනම ලංගමට ගොඩක් ආදරේ කරන සේවක මහත්වරු සහ ජනතාව ගොඩක් ඉන්නවා. කැස්බැව ලංගම ඩිපෝව, රත්මලාන, මොරටුව ඩිපෝවේ බස් වල මම නිතරම යනවා. ඒ ගොඩක් සේවක මහත්වරු ඉතාම විනිතයි, ලංගමට ගොඩක් ආදරෙයි. ජනතාව හැකි සැමවිටම ලංගම බස් වල යන්නේ. ඉක්මනින් ආත්ම ගෞරවය රැකගෙන යන්න පුළුවන් නිසා. ඕනම අයතනයක ඔයවගේ නරුමයෝ ඉන්නවා. ගණන් ගන්න එපා. ලංගමට ආදරය කරන ඔබට ජය. ලංගමට ජය වේවා. (ස)
දිනේෂ් Friday, 18 January 2013 12:22 PM
අපෝ මටනම් ඔව අනන්ත වෙලා තියනවා.... ලංගම ගොඩක් නැවතුම් වල නවත්වන්නෙ නෑ.............(ස)
වීනස් Friday, 18 January 2013 10:29 AM
මේ දෙයම මටත් වෙලා තිබෙනවා බොහෝ වාර ගණනක්. ඒ වුණත් මම අදත් විශ්වාස කරනවා ලංගම ගොඩගන්න පුලුවන් දේශපාලන බලපෑම් නැති ස්වාධීන ආයතනයක් වෙන විදියට පාලකයන් වැඩ කරනවා නම්. (නි)
පුබුදු Friday, 18 January 2013 02:44 AM
අනේ මන්දා, මට කියන්න මොකුත් නැහැ (දී)
සනා Thursday, 17 January 2013 10:16 PM
ලංගම අයට ප්රයිවට් මුදලාලිලා ගෙවන නිසා මගීන් ගැන ගානක් නෑ (ස)
රොශාන් Thursday, 17 January 2013 07:40 PM
ලැජ්ජයි අහන්නත් , කිලෝමීටර් 1 1/2 යන්නද මේ පැයක් විතර බලා ඉඳලා තියෙන්නේ (ස)
ධනුෂ්ක Thursday, 17 January 2013 05:39 PM
බලධාරීන් හැර අනිත් ඔක්කොම ලංගම වැටිලා තියෙන්නේ මොකද කියලා දන්නවා. (නි)
චානක Thursday, 17 January 2013 05:10 PM
ලංගම රියදුරන් සහ කොන්දොස්තරමහත්තුරැ පෞද්ගලික බස් මුදලාලිලාට සමග ඒකාබද්ද වෙලා සහයෝගයෙන් පෞද්ගලික බස් පිටුපස්සෙන් ලංගම බස් යනවා..!(නු)
ආනන්ද ආර් Thursday, 17 January 2013 04:58 PM
බොහොමයක් පෞද්ගලික ආයතන වලට ප්රසිද්ධිය ලබාදෙන්නේ රජයේ සහ සංස්ථාවල අය තමයි.,!(නු)
දුමින්ද Thursday, 17 January 2013 04:37 PM
ලංගමේ නහස්තිය සහ දූෂණය ගැන මොන කතාද? නිට්ටඹුව ඩිපෝවෙ බස් ගොඩක් යකඩ ගොඩක් වෙන පාටයි..!(නු)
සමිත Thursday, 17 January 2013 04:37 PM
ලංගමය ගැන නම් කතා කරලා වැඩක් නැහැ.!(නු)
සරත් Thursday, 17 January 2013 09:55 AM
ඔය දෙකම ඒකාබද්ද වෙලානෙ තියෙන්නෙ..!(නු)
සම්පත් Thursday, 17 January 2013 02:50 PM
ඕක කවදාවත් හදන්න බැහැ, වහන්නයි වෙන්නේ කවදාහරි. (නි)
දිනූෂා Thursday, 17 January 2013 02:39 PM
අපරාදේ! ත්රීවිල් එකක යන්නනේ තිබුණේ. (නි)
ජීවා Thursday, 17 January 2013 02:38 PM
සිල්වා, ඔය විදියට හිතුවොත් බස් එක කෙසේවෙතත් හැමදාම පයින් තමයි යන්න වෙන්නේ. (නි)
අශෝක Thursday, 17 January 2013 02:25 PM
මොනවා වුණත් ඒකෙන් ඇගට අවශ්ය ව්යායායාමය ලැබුණා. (නි)
අශෝක Thursday, 17 January 2013 02:23 PM
මොනවා? (නි)
ශානිකා Thursday, 17 January 2013 02:11 PM
මටනම් හිනාව නවත්වන්න බැහැ (දී)
නිර්මල Thursday, 17 January 2013 01:53 PM
වචන නැහැ මට කියන්න (දී)
නිරාන් Thursday, 17 January 2013 01:54 PM
මොනවා උනත් ඇඟය හොඳයි පයින් ඇවිද්දම (ස)
සිල්වා Thursday, 17 January 2013 12:50 PM
මේ විදියට හැමදෙනාම හිතනවා නම් රට කොච්චර දියුණු වෙයිද? (නි)
සුමනා Thursday, 17 January 2013 12:05 PM
සිටීබී එකට වළ කපන්නේ ඒකෙම රියැදුරන් සහ කොන්දොස්තරවරුන් තමයි. (නි)
රාජා Thursday, 17 January 2013 11:54 AM
ලංගම නැති කලෙත් කරන්නෙත් එහි රියදුරු සහ කොන්දොස්තරු වරුන්මයි. අපිට කරන්න දෙයක් නැහැ. (ස)
වරුණ Thursday, 17 January 2013 10:42 AM
ඔන්න ඕක තමයි අද ලංගමට වෙලා තියෙන්නෙ.. මගීන් ටික පුද්ගලික බස් එකට දීලා ලංගම පිටිපස්සෙන් එනවා. ඉතිං කොහෙද ආදායම් හොයලා ලංගම ගොඩගන්නෙ.?(නු)
නිසාම් Thursday, 17 January 2013 10:25 AM
ලංගම කොට උඩ යන්න හේතුවත් ඒකමයි. (නි)
චින්තන Thursday, 17 January 2013 10:08 AM
රියදුරන්ට හා කොන්දොස්තරලාට ලංගම ගොඩනගන්න ඕන නැති කොට මගීන් කොහොමද ලංගම ගොඩගන්නෙ..?(නු)